Jožef Horvat: Občina ne upošteva temeljev trajnostne prometne politike

sreda, 20.2.2019

Jožef Horvat, mestni svetnik NSi, je za radio Ognjišče predstavil stališča Svetniškega kluba NSi Ljubljana o županovih podražitvah enkratne avtobusne vozovnice ter uvedbe dodatne letne splošne in upokojenske neprenosljive vozovnice. Opozoril je tudi na negativne spremembe zmanjševanja števila avtobusov v obratovanju ter napačne prometne politike v prestolnici.

»V NSi Ljubljana nismo podprli podražitev enkratne dnevne vozovnice, zato smo pripravili ustrezne amandmaje. Na seji Mestnega sveta MOL smo glasovali proti predragi uvedbi letnih neprenosljivih vozovnic v višini 365 evrov za občane ter za upokojence v višini 220 evrov. Ocenili smo, da so omenjene letne vozovnice predrage, saj so v primerljivih sosednjih evropskih mestih cenejše kar za 100 evrov. Z našim amandmajem smo jih želeli znižati, a je nas je županova večina preglasovala,« je dejal Horvat.

Mestni svetnik NSi Ljubljana je v nadaljevanju komentiral tudi napačno prometno politiko mesta, ki želi v centru mesta graditi garažne hiše, namesto da bi uredila cenejši in dostopnejši javni prevoz.

»Podražitve javnega prevoza in gradnja parkirnih hiš znotraj mestnega jedra nasprotuje vsem usmeritvam trajnostne prometne politike v Ljubljani. V ljubljanski NSi želimo graditi takšno prometno politiko, ki bo omogočala učinkovit in hiter javni prevoz. Dnevnim delavskim migrantom, ki se vsak dan vozijo na delo v Ljubljano, moramo zagotoviti večje število parkirišč P+R. Nas ne prepričajo odgovori župana in direktorja LPP, da je vzrok za zmanjšanje števila voženj na linijah javnega potniškega prometa le v premajhnem številu voznikov avtobusov. Ocenjujemo, da je za to stanje krivo predvsem samo vodstvo LPP-ja in njihov odnos do zaposlenih. Če bi zaposlenim voznikom nudili ustrezne delovne pogoje, ne bi zapuščali podjetja,« je zaključil Horvat.