Jožef Horvat, mestni svetnik NSi, je za radio Ognjišče predstavil
stališča Svetniškega kluba NSi Ljubljana o županovih podražitvah enkratne avtobusne vozovnice ter uvedbe dodatne letne splošne in upokojenske neprenosljive
vozovnice. Opozoril je tudi na negativne spremembe zmanjševanja števila
avtobusov v obratovanju ter napačne prometne politike v prestolnici.
»V NSi Ljubljana nismo podprli podražitev enkratne dnevne vozovnice,
zato smo pripravili ustrezne amandmaje. Na seji Mestnega sveta MOL smo
glasovali proti predragi uvedbi letnih neprenosljivih vozovnic v višini 365 evrov
za občane ter za upokojence v višini 220 evrov. Ocenili smo, da so omenjene letne
vozovnice predrage, saj so v primerljivih sosednjih evropskih mestih cenejše kar
za 100 evrov. Z našim amandmajem smo jih želeli znižati, a je nas je županova
večina preglasovala,« je dejal Horvat.
Mestni svetnik NSi Ljubljana je v nadaljevanju komentiral
tudi napačno prometno politiko mesta, ki želi v centru mesta graditi garažne
hiše, namesto da bi uredila cenejši in dostopnejši javni prevoz.
»Podražitve javnega prevoza in gradnja parkirnih hiš znotraj
mestnega jedra nasprotuje vsem usmeritvam trajnostne prometne politike v
Ljubljani. V ljubljanski NSi želimo graditi takšno prometno politiko, ki bo
omogočala učinkovit in hiter javni prevoz. Dnevnim delavskim migrantom, ki se
vsak dan vozijo na delo v Ljubljano, moramo zagotoviti večje število parkirišč
P+R. Nas ne prepričajo odgovori župana in direktorja LPP, da je vzrok za zmanjšanje
števila voženj na linijah javnega potniškega prometa le v premajhnem številu voznikov
avtobusov. Ocenjujemo, da je za to stanje krivo predvsem samo vodstvo LPP-ja in
njihov odnos do zaposlenih. Če bi zaposlenim voznikom nudili ustrezne delovne
pogoje, ne bi zapuščali podjetja,« je zaključil Horvat.
|